2015. augusztus 31., hétfő

#38 Kritika: Maybe you'll love yourself like I Love You

Blog linkje
Kinézet:

A fejléc nem nagyon nyerte el tetszésem,  Nial fejében és öltönyében lévő fehér fény, az ablak mögöttük, a többi összemosott png és textúra valahogy nem passzol össze, az én ízlésem szerint. A menü és a modulok színe nagyon tetszik és jól is vannak elrendezve.

Összegzés:

A történeted nagyon tetszett, bevallom annyira nem rajongok a fiúkért, a történeted során egy kicsit kezdtem megkedvelni őket. :) Két napba telt, mire az összes résszel végeztem, de megérte. Néhány helyen már a hajamat téptem, hogy mikor jönnek már végre össze, néhány résznél már új voltam, hogy megkereslek téged és megverlek *csak viccből* :D, annyit kínoztál a részek folyamán, nagyon beletudtam magam élni, már néhány személy kinyírását terveztem. Az egy Valentina, a másik Tay. Amire ügyelned kell, az a helyesírás, nem egy helyen láttam vesszőhibákat, néhány elírt szóval is találkoztam, ami javítható.

Csak röviden: nagyon tetszett az egész történet, megkedveltem a szereplőket és továbbra is követni fogom a blogodat :), nem hiába lettél első helyezett versenyünkön


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése