2015. augusztus 31., hétfő

# 43 Ktitika: My ture alpha

Blog linkje
Kinézet:

A háttér és a fejléc nem néz ki rosszul, amin lehetne változtatni, az Ariadne képe a fejlécen, jobban nézne ki egy másik képpel. Az archívum színe lehetne világosabb, nem csak akkor, mikor ráviszem az egeret. A fejlécen lévő felirat lehetne egy betűtípusú és a mobil változat sablonát is megkellene változtatni, mikor olvastam a részeket, akkor állandóan felfele kellett húznom az ujjam a telefonomon és újra kikellett minden résznél keresnem a menüben az adott fejezetet.

Összegzés:

Nagy Teen Wolf rajongó vagyok, jó ötletnek tartom, hogy folytatod Derek történetét, számomra a sorozatban olyan volt, mintha Dereket háttérbe akarnák szorítani, örülök, hogy belevágtál ebbe a blogba. Amit hiányolok, az Derek szemszöge, többször szerepelhetne egy részben, annyira ne legyen háttérba szorítva. Igaz, még csak a történet most indul be, de nagyon tetszik. A fogalmazásod jó, de még lehet rajta fejleszteni, hogy még jobb legyen. :) Olvasás közben Ariadne helyébe képzeltem magam és több módot is elképzeltem, hogy dobnám ki Calebet. Na jó, kissé túlságosan is beleéltem magam. :D Folytasd a történetet, még sok mindet hozhatsz ki belőle, további jó írást és gazdagodtál egy újabb olvasóval. :)



1 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen a kritikát és a díjat is! :) Igyekszem fejleszteni a blogot, a részekkel sem akarok késni, és sok minden várható még! :)

    VálaszTörlés