2015. szeptember 14., hétfő

#32 Blogajánló: Távol tőle

Linkxx
Cím: Távol tőle
Író: Rosalya Payne
Kategória: Zayn Malik, gimnázium, romantikus
Megírt részek száma: 3

Fullszöveg:

Kedves Zayn!
El szeretném mondani, hogy utállak.
Amíg ide nem költöztél mellénk, jóban voltam a testvéremmel, volt barátom, és nagyjából boldog életet éltem. De ugyan, kit áltatok? A kaland mindig is hiányzott a mindennapjaimból. Tizennyolc évesen még nem tudtam, milyen érzés önfeledten bulizni, és hagyni, hogy a szél fújja a hajam motorozás közben. Utállak, mert melletted megtapasztaltam ezeket. Utállak, mert miattad összevesztem a bátyámmal, és őt is utálom, mert annyira tiltott tőled.
Gyűlöltem, mikor nem néztél rám az iskolában, és azt is, mikor a folyosón hozzám szóltál.
Legendák terjengtek arról, mennyire veszélyes vagy, és mindenki azt mondta, ne barátkozzak veled. De talán pont emiatt vonzódok annyira hozzád. Gyűlölöm, ha nem nézel rám, és mikor azt hangoztatod, hogy jobb lesz nekem, ha távol maradsz tőlem. Elmondanám, hogy tévedsz.
Utáltam, mikor lányokat hoztál haza magadhoz, mert addig sem velem törődtél. Miattad vesztettem el a barátaimat, de nem érdekel. Baszd meg, Malik. Vágyom rád, és nem érdekel, mit gondolnak mások. És tudom, hogy te is ezt akarod. Különben már rég békén hagynál. Látom, mikor engem nézel órákon, és azt is tudom, milyen hevesen vert a szíved, mikor felültettél a motorodra. Emlékszel, mikor Adam küldött értem, mert szakítottak velem, és leittam magam? Akkor volt először, hogy gátlások nélkül mondtad el az érzéseidet, mert remélted, hogy elfelejtem. Tudod, Zayn, vonzódok hozzád. És tudom, hogy te is hozzám.
Ne is tagadd, én sem teszem.
Egyszóval: Utálom, hogy beléd szerettem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése