2015. szeptember 1., kedd

Interjú Briar Rose bloggerinával

Sziasztok! :) Az első interjúm "áldozata" Briar Rose bloggerina lett, aki a legjobb 1D fanfiction kategóriában első helyezést ért el. Blogját ITT érhetitek el. :) Nagyon szépen köszönöm, hogy válaszolt erre a pár kérdésre. 


1. Mióta foglalkozol írással?
- Január óta blogolok és azóta írok folyamatosan.

2. Hogy jött a blogod ötlete?
-  A történetet anyukám betegsége ihlette. (Ez furán hangozhat, mert anyukám problémája csak az elmúlt egy évben alakult ki, ami miatt műtétre is szorul)

3. Voltak olyan személyek akik inspiráltak téged az írásban?
-Ha őszinte akarok lenni, a többi bloggerina, akik blogját olvastam. Jó volt látni azt, hogy az olvasók véleményeznek és ismeretlenül is szeretik az írót.

4. Miért pont a Nial Horant választottad történeted főszereplőjének? :)
- Azt ugye mondanom sem kell, hogy nagyon szeretem a fiúkat, de közölük valahogy Niall mindig közelebb állt a szívemhez, mint a többiek. Egyszerűen Niall, úgy igazi, ahogy van. Őt nem érdekli, hogy mit mondanak róla mások, egyszerűen mindig csak önmagát adja.

5.Mennyire vagy megelégedve az olvasóid számával?
-Teljes mértékben. Amikor nekikezdtem az írásnak, álmodni sem mertem, hogy valakinek is tetszeni fog, az, amit alkotok.

6.Ért az elmúlt hónapok alatt negatív kritika? Ha igen, hogy dolgoztad fel?
-Az első pár fejezetet véleményezték negatívan, ami annak köszönhető, hogy még magam sem tudtam, hogy komolyan akarom e csinálni az írást, így nem is figyeltem annyira a helyesírásra, valamint, hogy sablonos. Kicsit rosszul esett, de az olvasók megnyugtattak, így velük és értük folytatom mindig tovább.

7.Agathanak nem lehet gyereke, mint azt a történet közben megtudtuk. Miért ezt a "betegséget" szántad neki?
-Sosem szögeztem le teljesen, hogy teljes meddő lenne, de egy kicsi magamat is leírom ebben a lányban. Sok olyan problémám volt már, ami miatt nekem is azt mondták, hogy kevés az esélye, hogy egyszer kisbabám legyen.

8.Van kedvenc karaktered?
- A kedvenc karakterem Claudia lett, azért mert az életben is talán egy ilyen barátra vágyom.

9.Megfordult valaha a fejedben, hogy abbahagyod az írást?
- Szerintem nem vagyok egyedül azzal, hogy néha úgy érzi feleslegesen csinálja az egészet. De megfogadtam, hogy amíg van egyetlen egy ember is, aki olvassa és szereti addig írok.

10.Mennyi ideig tart egy fejezetet megírnod? Már a 92. fejezetnél tartasz, ami sok időt vehetett igénybe.
-Ha jól haladok, és nincs semmi dolgom, akkor egy nap is elegendő. Azonban ha ide-oda kell mennem vagy egy kicsi ihlet hiányom van, akkor 2-3 nap.

11.Több blogot is írsz ezen kívül? Tervezel a jövőben új blogot nyitni?
- Nem ez az első és egyetlen blogom, de tervezek még egyet írni a jövőben.


12.Mit üzensz a kezdő íróknak és azoknak az embereknek, akik olvassák a blogodat.
- A kezdőknek csak annyit, hogy tartsanak ki, még ha nincs is meg a várt siker, mert sosem tudhatjátok, hogy mikor jön el a siker. A blogom olvasóinak pedig, hogy nagyon szeretem őket legszívesebben mindenkit megölelgetnék és megköszönném, hogy velem vannak. Remélem a továbbiakban is olvasni fognak.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése