2015. szeptember 21., hétfő

Interjú Dreamer. bloggerinával

Sziasztok! :) Ritkábban fognak érkezni mostanában a bejegyzések, mert egyre több dolgot kell tanulni és kevés szabadidőm jut az írásra. Ma még jön mégegy interjú, a blog október 3-ig szünetel! 

A következő interjúalanyom Dreamer. bloggerina, a Light blog írója. :)

1.Hány blogot írsz? :)

-Jelenleg egyet, de már tervben van a következő, amelynek már elkészült az első 5 része. Sajnos a közelgő érettségi miatt nincs lehetőségem arra, hogy azt is publikáljam.

2. Sorold fel őket!

-Light, és a másiknak a címe még titok!

3. Miért Harryt választottad főszereplődül a bandából?

-Főleg Harrys blogokat olvastam, mivel abból van a legtöbb. Így a médián keresztül nagyon szimpatikus, és a kisugárzása is valami fantasztikus, bár ugye sajnos nem lehet tudni, hogy mi is van a „színfalak mögött”. A blogban próbálom a többi srácot is érvényesítni és remélem az is látszik, hogy nem végig Harry körül forog az egész blog!

4. A blogod címe miért Light lett?

-Huh. Nagyon nehéz volt kitalálni a blog címét, sőt talán ez volt a legnehezebb az egészben. Valami olyan címet szerettem volna, amit még nem használtam fel, mégis tömören magába foglalja az egészet, de utólag kiderült, hogy van egy hasonló című blog, amit még csak nem is olvastam. (:D) Először is számomra nagyon sok jelentése van egy egyszerű csillagnak. Félre ne értse senki, nem Harry tetkója miatt!! Szóval a light jelentése ugye fény, és a csillag fénylik, hogy így fogalmazzak. Másodszor van egy kulcs fontosságú mondat a blogban, ami Harry szájából hangzik el: „Te vagy a fény az életemben.” Ez lehet, hogy hülyén hangzik, de nekem Harry a fény az életemben. Lehet, hogy ez is furcsa egy 18 éves lány szájából, de ha ő és a banda nincs, akkor tuti elzüllöttem volna. (Említettem a Light nevezetű facebook beszélgetést a blogban, ami tényleg létezik, és a blogban szereplő lányok vannak benne. Ez az a chat ablak, ahol mindig, mindent megbeszélünk! És nem utolsó sorban ők a legnagyobb kritikusaim, akik a rész megírása után egyből olvashatják!) Harmadszor pedig a light-nak az is a jelentése, hogy könnyű, és aki olvasta a blogomat, az tudja,
hogy Emma élete és a Harryvel való kapcsolata nem éppen az, tehát ez egyfajta paradoxon.

5. Hány részesre tervezed a történetet?

-Először Balassi Bálint „tökéletességére” törekedtem. Neki ugye a 3×33 plusz a bevezető volt a terve versekből, de nem tudta befejezni a 100-as törekvését. Nekem az volt a tervem, hogy 3 „évad” lesz, és ezen belül mind a 3 „évad” 33 részes, ám utána olvastam Balassi törekvésének, és egy irodalomtörténeti oldalon kifejtették, hogy nem is úgy volt igazából, mint ahogy irodalom órán vettük, mivel a kerek számok akkoriban szerencsétlennek számítottak, így itt megbukott a 100. Itt elveszett Balassi varázsa, meg nálam az volt a baj, hogy a 3. blokkot nem tudtam volna élvezetesre megírni, így úgy döntöttem, hogy 69+2-es lesz a dolog, vagy még több. (Igen, elég perverz szám, de nekem valahogy megint nem az jut róla eszembe! Sőt, strébernek se nézzen senki, mert csak Balassiról tudok ódákat zengeni, meg a törekvéséről! :D)

6. Egy rész megírása mennyi időt vesz nálad igénybe?
-Ez nagyon sok mindentől függ. Ha éppen olyan rész van, amihez semmi kedvem, mert tudom, hogy a következő izgalmasabb, jobb lesz, akkor van olyan, hogy 3-4 nap mire befejezem. Ha izgalmas és kedvem is van hozzá, akkor 2 óra.

7. Mit jelent számodra az írás?

-Megkönnyebbülést. Szeretek valós, az elmúlt években megtörtént eseményeket leírni benne. Tetszik, hogy belevihetem az életem szereplőit, és azt csinálhatok velük, amit csak akarok! (Jó, nem volt szép dolog tőlem, hogy eltettem láb alól anyát, de ő jót nevetett rajta. :D) Ezeket a dolgokat nem tudtam versekben leírni, hiába helyzetleíró költeményekkel kezdtem, valahogy a versírás csak az érzelmeim kifejezésére volt jó.

8. Ha a blogod bekerülne egy újságba, hogy reagálnál rá? :)

-Jó kérdés. Szerintem elsírnám magam és egyből rohannék anyához, hogy ezt nézd milyen lányod van. (:D) Komolyra fordítva a szót, végre biztos lehetnék abban, hogy van értelme annak, amit csinálok. (Bár én azt vallom, hogy mindig van értelme! :P)

9. Mesélj egy kicsit magadról. Mivel töltöd szabad napjaidat?

-Tanulással… Jaj, ez megint viccnek is rossz, bár az a baj, hogy igaz. Legtöbbször olvasok, vagy a barátaimmal lógok, bár mostanában újra verseket is írok, mivel blogolni nincs időm, sőt olvasni sincs a sok külön tanár miatt… (Ne akarjon senki 12-es lenni! Oké, hogy 18 évesek lesztek meg minden, de szörnyű ez a nyomás! :D)

10.Lassan már az 50 olvasó is meglesz. Tervezel valami meglepetést?

-Igen, már csak 1 olvasó hiányzik. Sajnos nincs erre lehetőségem, mert a blogot bezártam június 30-ig, új „évadba” pedig nem szeretnék belekezdeni úgy, hogy bizonytalan időközönként raknám fel a részeket, de biztosítok mindenkit, hogy már a szóbeli érettségim utáni másnap rakom fel a következő részt, és egy dolog egészen biztos: a blogot folytatni fogom!

+1 Mit ajánlasz a kezdő íróknak? :)


-Mivel még én is kezdő vagyok, így csak annyit, hogy ne adják fel! Lehet az első pár rész nehéz lesz, sőt biztos, de alakítgatni kell rajta (nem egyből felrakni), és ha folytatják, akkor egy idő után bele fognak jönni! Lehet, hogy ez 5 rész múlva következik be, de lehet, hogy 15 után. Gyakorlat teszi a mestert! És természetesen próbáljanak meg valami egyedit alkotni. Sajnos nagyon sok féle blog van, és a kezdésnél szinte biztos, hogy valami olyan téma lesz, ami már elég sokban szerepel, de ez nem gond, ettől még lehet később egyedi!

1 megjegyzés: